Až do dnešní doby je u většiny čtyřkolek, zejména těch sportovních zřejmé, že motocyklový rám je přímým předchůdcem rámu čtyřkolkového. Samozřejmě z motocyklových podvozků čtyřkolky převzaly mnoho dobrého, ale u užitkových strojů existuje ještě jedno dobré řešení. A tím je podvozek amerického Polarisu, který se dal zcela opačnou cestou. Jelikož neměl ve výrobním portfoliu žádný vhodný motocykl, který by šel jednoduše zrekonstruovat na čtyřkolku, proto navrhl zcela nový a tehdy revoluční podvozek, vyznačující se vysokou tuhostí, jednoduchostí, odolností a variabilitou. Do tohoto podvozku, který přežil až do dnešních dnů, Polaris montuje motory v rozpětí 250 až 700 ccm a používá jej v užitkové i sportovní řadě svých strojů. Toto šasi zaznamenalo zejména u užitkových strojů takový úspěch, že jej řada firem buď okopírovala, nebo se jím alespoň výrazně inspirovala při vývoji svých čtyřkolek.
Přinášíme Vám několik fotek svlečeného JourneyMana, který používá rám identický se stroji Polaris. Všimněte si jednoduché konstrukce, nenáročné na výrobu a zejména skvělého uchycení předních kol systémem McPherson, který je v užitkových strojích patrně nejlepším řešením. Zajímavostí na vyobrazeném stroji je použití sportovního výfuku "Hedgehog", který dodává stroji impozantní zvuk.